marți, 23 august 2011

Cadouri

Scurt si la obiect, titlul defineste subiectul pe care vreau sa il abordez. Cadouri...Ei bine  ele se impart in nenumarata categori:  Cadouri inspirate, cadouri handmade, cadori scumpe, cadouri ieftine, cadouri proaste, cadouri neinspirate, cadouri luate doar pentru ca trebuie luat ceva si credeti-ma, oricine isi da seama de  astfel de cadouri), cadouri romantice, cadouri comune, cadouri speciale etc.

De craciun de pilda trebuie sa te asiguri cumva ca o sa primesti cadoul potrivit... asa ca sfatul meu... scrieti-i lui Mos Craciun( credeti-ma pe mine, chestia asta inca merge). Mi se pare cel mai galant mod de a spune cuiva ce iti doresti sa iti ia. Pe bune acum.. nu poti sa te duci la cineva si sa ii spui " ia-mi aia!" dar asa... ceea ce faci va fi considerat chiar dragut si in spiritul sarbatorilor.


Si m-am mai gandit    la cadorile inspirate... Pe bune acum... cu totii le apreciaza. Nu va bucurati mai mult cand primiti ceva la care nu va-ti fi asteptat in veci vecilor dect daca primitiun tricou ( apropo... chestia asta cu tricoul.... mi se pare cel mai usor si mai comun cadou din lume) Pe bune acum... chinuiti-va un pic. Nu fiti egoisti, daruiti iubire.

Si ca sa ajungem si la cadourile dintre indragostiti, florile( in special trandafirii rosii) sunt cele mai des intalnite cadori. Sigur acum, gestul e frumos, dar arat si ca voi baietii sunteti complet lipsiti de inspiratie.

Si  intr-un final, ca sa abordam si subiectul asta. Exista cadourile care sunt luate doar asa... pentru ca trebuie sa cumperi ceva. Cat ma enerveaza. Oamneii care nu au chef sa se implice ar trebui mai bine sa nu mai cumpere cadou deloc. Da da stiu mai sunt si exceptii... lipsa de timp, programul incarcat al unora sau altora dar credeti-ma, toti ne dam seama de astfel de cadouri si spunem multumesc...e frumos doar din politete

Vreau sa aud cateva ideei de cadouri inspirate...

3 comentarii:

Pavel Ilinca spunea...

o foaie mancata de mine e cel mai inspirat cadou posibil :))trebuie sa recunosti ca ti ai dori asta

mariuca spunea...

Da exact ce mi-am dorit de la viata... asta e :)):))

bubu spunea...

Cel mai inspirat cadou?!pai egoul imi spune ca eu sunt cel mai bun cadou dar, un cadou se alege in functie de unde te duci. Nu poti duce la un meltean parfumuri frantuzesti sau orice alt cadou rafinat pt ca nu ar aprecia.Eu nu m as duce la un om care face parte din categoria asta dar in fine...ideea e ca nu poti darui oricarei persoane orice cadou.
Un cadou pt o persoana draga ar fi potrivita o iesire in oras si apoi la masa o floare frumoasa pe care, legat de tulpina sa fie o felicitare mica.
In principiu cadoul tine de persoana si de placerile acesteia