duminică, 14 august 2011

Magia Siciliei

Vara asta m-am delectata cu peisaje siciliene dar si cu cateva aventuri. Am petrecut o sapatamana in Catania si in imprejurimi. Asta este si motivul pentru care nu am mai scris pe blog de atata timp.  Am ramas impresionata si de partea asta a Italiei. Mi-a oferit ceva nou, dar si ceva comun oricarei regiuni Italiene. 

Catania este o bucatia de istorie cu accente vulcanice. Avand in vedere ca langa se afla vulcanul Etna, in oras foarte multe sunt facute din piatra vulcanica. Trebuie sa marturisesc ca are si orasul defectele lui dar ajungi sa nu le bagi in seama la un moment dat. Nu se poate spune ca este cel mai curat oras din lume. E mic dar are farmecul lui.


Etna a fost o exeperienta pe care nu cred ca o voi uita prea repede. Am ajuns pana la 2920 m si am coborat pe jos pe un teren extrem de abrupt. Vulcanul erupsese de 4 zile si lava era inca fierbinte. Am  coborat cu peripetii in timp ce la fiecare pas piciorul mi se afunda adanc in lava .Aveam impresia ca in orice moment imi vor ceda picioarele. Din fericire pentru mine m-am ales decat cu o mica arsura solara pe fatza care a trecut in scurt timp

Am trecut o zi si prin Taormina. O adevarata bucatica de rai. Un oras foarte curat si bine ingrijit cu un aer foarte exotic. Cu plaje kilometrice, cu hoteluri luxoase si alte fel de fel de atractii pentru turisti.

Totusi cand vine vorba de plaja, trebuie sa recunosc ca mi-a placut mult mai mult plaja din Catania. O plaja cu nisip fin  si cu atmosfera imbietoare.



Niciun comentariu: